..

Φαίνεται να υπάρχουν αλλαγμένες συντεταγμένες, για να μην αναλάβουν ευθύνες αξιωματικοί.

 

Το πόρισμα του Δημήτρη Λιότσου φέρνει στο φως πάρα πολλές λεπτομέρειες, αλλά και μοιράζει εκεί που πρέπει τις ευθύνες. Έτσι, λοιπόν αποκαλύπτονται πολλές “ατασθαλίες” που έκαναν και οι υπεύθυνοι Αξιωματικοί του Πυροσβεστικού Σώματος, στην υπόθεση της Πυρκαγιάς στο Μάτι. Αποκορύφωμα όλων αυτών: Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ στοιχείων με σκοπό να γλιτώσουν από τις ευθύνες τους.  Ως εκ τούτου έχει ξεκινήσει ήδη έρευνα για τις κινήσεις και τον ρόλο αξιωματικών της Πυροσβεστικής. Ενώ θεωρούνται ύποπτοι 2 αξιωματικοί. Χωρίς βέβαια να είμαστε σε θέση ακόμα να γνωρίζουμε αν είναι οι πραγματικοί ένοχοι, για την αλλοίωση των στοιχείων.  

Τα στοιχεία είναι αμείλικτα. Με την τεχνολογία δεν ξεμπλέκεις εύκολα, θα τολμούσα να πω. Από το ηλεκτρονικό σύστημα συντονισμού παρατηρούνται αρκετά παράδοξα, για τα οποία δεν ευθύνεται λάθος του συστήματος αλλά ανθρώπινο χέρι, καθώς πολλά στοιχεία εμφανίζονται να έχουν περαστεί στο σύστημα χειροκίνητα δημιουργώντας υποψία ότι επιχειρήθηκε συγκάλυψη ευθυνών. Πιο αναλυτικά:

Με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν φαίνονται οχήματα τα οποία βρίσκονταν στην Κινέτα να επιχειρούν ταυτόχρονα και  στο Μάτι, ενώ σε άλλη περίπτωση άλλο όχημα εμφανίζεται πρώτα να φτάνει στη φωτιά και μετά από ώρα να ενημερώνεται να σπεύσει εκεί!  Στη συνέχεια, σύμφωνα με το πόρισμα, μέσω GPS από το ΠΣ 3993 προκύπτει ότι η πρώτη κινητοποίηση και ειδοποίηση προς το Κέντρο για το συμβάν σημειώνεται στις 16:41 και όχι 16:49:27, όπως αναφέρει το έγγραφο με Α/Α: 571943 από το ΕΣΚΕ – ΣΕΚΥΠΣ, αλλά ούτε και η ώρα του Δελτίου τύπου ισχύει.

Comments

comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here